BESPLATNI FILMOVI ZA GLEDANJE ONLINE I SKIDANJE NOVI 2012

BESPLATNI FILMOVI ZA GLEDANJE ONLINE I SKIDANJE NOVI 2012
BESPLATNI FILMOVI

subota, 3. ožujka 2012.

Dragana Mirkovic

Za njen život svi kažu da je bajkai ostvarenje snova vecini djevojaka i zena... Sjajna karijera, sretan brak, ljepa i zdrava dječica, novaca u izobilju... Obožava je suprug Toni jako su sretni uzivaju zajedno u svemu, vole je kolege i prijatelji, obožava je publika i slusaoci.Njenoj bogatoj kolekciji priznanja, prije nekoliko dana je dodala još jedno – na samom koncertu u Bijeljini, koji je organizirala “BN televizija”, proglašena je za pejvačicu stoljeca.A sto ona sama o sebi kaze procitajte u nastavku, Živim u Beču, ljepim, normalnim životom, onako kako sam oduvek sanjala i htjela, bez ikakvog opterećenja. Uživam sa porodicom. Ljudi kažu da živim kao u bajci, a ja dodajem da živim u emotivnoj jako sretnoj bajci. Ispunjena sam kao žena, kao majka,supruga. Ni u najljepšim i najsmjelijim djevojačkim snovima, čak nisam ni smjela da poželim toliko mnogo! Moj život je prevazišao moje snove.Plašim se da sve to ne zvuči pretenciozno. Neki ljudi to tako predstavljaju i shvacaju. Hvala dragom Bogu, mogu samo da budem presrećna što je moj muž izuzetno uspješan čovjek i što me ovoliko mnogo voli. Pronalazi svakojake razloge, i kad treba i kad ne treba i svasta mu padne na pamet, da me obraduje i da mi nešto pokloni. Strah me je i da pričam o tome jer automatski krenu kontra priče o njegovim bankrotstvima i propalim poslovnim pokusajima. Bankrotirao je već ko zna koliko puta!Čim bankrotira, otrči u radnju i kupi ženi dijamante! Ha, ha. Svaka mu čast! Ostaje mi da se pitam šta bi mi tek kupio da nije bankrotirao? Za petogodišnjicu nseg jako sretnog braka, 28. septembra, kupio mi je ovu predivnu ogrlicu od dijamanata, safira i bielog zlata. Razmazio me je i navikao na poklone. Stalno mu govorim: Nemoj toliko puno! On obeća da neće, a onda ponovo ispocetka. Petogodišnjicu braka smo proslavili u nasoj kući. Bili smo sa djecom. Samo nas četvoro, onako romantično, i bilo nam je preljepo. Spremila sam jela koja obožava. Inače, imam veliki problem sa Tonijem.Njemu je užasno teško nešto pokloniti bilo sta. Nakit ne nosi, čak ni satove.Sat stavi na ruku mozda jednom u šest meseci. Znači, nakit otpada. Ni automobile ne mogu da mu kupujem. Sve one koje voli, već je sam sebi kupio. Užasno mi je teško da ga nečim obradujem. Najviše na svijetu voli da sam kraj njega, da sam raspoložena, vesela, nasmijana i to je jedini prikladan poklon za njega!Nepravda, neistina. Zaboli me, potresem se cijela, ali to je sve. Nisam tip koji umije da se osvecuje, da uzvraća. Nasekiram se, a onda pogledam oko sebe i osmijeh mi se vrati na lice. Dovoljno je da vidim svog muža, čoveka kojeg obožavam ili naravno svoju decu, Marka i Manuelu. Priznajem, ja sam najzaljubljenija majka na svijetu!“Slatko od snova” je film koji je išao ispred vremena. Izgleda mi romantično, naivno, u najpozitivnijem smislu. I dalje mislim da romantično i naivno treba njegovati u svoj svojoj lepoti i raskosi, bez obzira na ovo grubo vreme kakvo je sad nazalost doslo. U svakom vremenu treba naći romantiku i ljubav, ma kako one skrivene bile i nedostizne izgledale.Pozdravljam sve svje slusaoce prijtelje i svoje vjerne obozavatelje i svima zelim puno srece naravno jako puno ljubavi i da uzivaju u zivotu da pronadu svoju ljubav i uzivaju zajedno i naravno s djecom i oni koji nemaju mnogo za srecu stvarno nisu potrebne velike stvari samo malo vise paznje i puno vise ljubavi

Nema komentara:

Objavi komentar